Jak seat miał 265, golf 270 i 4x4, to skoda miała 200 i ani jednego więcej. No ale tym razem chyba faktycznie będzie 280, tylko pytanie - bardziej w styczniu czy bardziej w grudniu. Potem jeszcze kwestia ceny cennikowej, rabatów, czasu oczekiwania, dostępnych opcji, itd. - dylemat mam gruby.
Wyłączenie systemu START - STOP
Zwiń
X
-
Wyłączenie systemu START - STOP
Witam wszystkich zainteresowanych, po dwóch tygodniach walki w końcu udało się przerobić system START STOP tak aby domyślnie był wyłączony po uruchomieniu silnika. Teraz to ja decyduję kiedy ma działać. Wcześniej trzeba było pamiętać o naciśnięciu tego przycisku po uruchomieniu silnika co było bardzo frustrujące przynajmniej mnie. No ale to już przeszłość jest. Wygląda na to że wszystko działa w 100%. Teraz żywotność akumulatora i rozrusznika powinna znacząco wzrosnąć... Serwis już płacze :cry:PW
-
-
Zamieszczone przez dontakMoże napisz coś więcej. Jak to zrobiłeś?PW
Komentarz
-
-
Już znana z gadzetów firma kufatec to oferuje http://www.kufatec.de/shop/de/diagno...start-stop-mqbPozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
-
ale kufatec to ma kasownik pod OBD
a nie jakiś przerzutnik dorabiany->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Warto podpytać teraz w serwisie bo podobno pojawił się już soft. W przyszłym tygodniu będę wiedział coś więcej.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolale kufatec to ma kasownik pod OBD
a nie jakiś przerzutnik dorabiany
Podobny system mają też do oglądania DVD podczas jazdy, tam też podkładają trefne dane o prędkości, a efekt uboczny jest taki, że nie reguluje się automatycznie głośność w funkcji prędkości, a co jeszcze nie działa lub źle działa to jeszcze nie wiadomo...
Co do softu udostępnionego przez serwisy autoryzowane to: nie było, nie ma i nie będzie :diabelski_usmiech , bo nie jest to zgodne z polityką ekologiczną, przepisami niemieckimi, a przede wszystkim z polityką serwisową skody i innych producentów!
Patent mojego kolegi polega na zdalnym wyłączeniu systemu SS, to coś jakby równoległy przycisk do tego istniejącego tylko, że automatyczny.
Jeżdżę już tydzień z tym i jestem zachwyconyPW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez apkoczyli podkładają fałszywe dane o statusie samochodu
Zamieszczone przez apkoto coś jakby równoległy przycisk do tego istniejącego tylko, że automatyczny
natomiast tylko zwracałem uwagę, że kufatec i auto-guzik to rozwiązania całkiem innego rodzaju->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Ktoś chce przetestować u siebie?
There a currently a couple of ways to fool the start system in to not activating.
By changing temperature conditions:
Go to [19] CAN-Gateway
Go to Adaptation Channels
Change the following entries:
"Start/Stopp AußentemperaturVorgabe-MaximaleTemperatur" from -50 to 50
"Start/Stopp AußentemperaturVorgabe-MinimaleTemperatur" from -50 to 50
By changing minimum battery charge:
Go to [19] CAN-Gateway
Go to Adaptation Channels
Change the following entries:
Start_stop_voltage_limit from 7.6v to 12v
Link for battery: http://www.golfmk7.com/forums/showpo...3&postcount=35Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
Hej,
to dziwne w sumie, że tyle z tym zachodu,
bo jeszcze w zeszłym roku byłem w salonie,
rozmawiałem z człowiekiem o wersji 1.8 TSI
i zapytałem o możliwość wyłączenia tego systemu na stałe.
Powiedział, że serwis bez problemu może to wyłączyć w komputerze.
Zatem albo taka możliwość jest od dawna, albo gadał głupoty.
Zapytałem też drugiego gościa, który szczerze przyznał, że nie jest pewien,
ale powiedział, że jeżeli ten pierwszy stwierdził, że można,
to widocznie tak jest, bo niby ten pierwszy bardzo zorientowany
i mocno siedzi w tych sprawach. I komu tu wierzyć? ;P
Swoją drogą: ostatnio czytałem artykuł
pod tytułem "Rozwiązania, które producenci testowali na kierowcach"
i jednym z wymienionych był nasz ukochany system START-STOP ;]Octafan
Komentarz
-
-
Możliwe, ale...
Po pierwsze, chyba nikt rozsądny nie wierzy w te liczby.
Jeżeli ktoś decyduje się na zakup nowego - jak by nie było - drogiego auta,
to raczej nie na podstawie rewelacji, o których przeczytał na ulotce.
Po drugie, ewentualna oszczędność paliwa jest raczej symboliczna
i z pewnością nieadekwatna do wzrostu poziomu skomplikowania auta
oraz poirytowania właścicieli, którzy są zmuszeni do korzystania
lub każdorazowego wyłączania czegoś, czego nie chcą.
Do tego dochodzi oczywiście wyższa cena zakupu,
bo przecież chyba nikt się nie łudzi, że to taki gratis.
Zatem człowiek chcąc kupić dane auto jest zmuszony zapłacić za coś,
co nie tylko jest mu zbędne, ale wręcz go wkurza.
(oczywiście być może są i tacy, dla których ten system jest niezbędny - ja piszę o tych drugich).
A skoro i tak musi za to zapłacić,
to jeżeli nie chce tego używać i ma go to wkurzać,
to chyba powinna być opcja wyłączenia tego na stałe
i na chłopski rozum jest to w interesie producenta,
który z założenia ma zachęcać, a nie zniechęcać do zakupu.
Po trzecie, często przy informacji dotyczącej spalania
gdzieś poniżej można znaleźć niczego nie mówiące "objaśnienie"
w stylu "Dane na podstawie świadectw homologacji typu"
lub inne opisy metod pomiarowych pod przykrywką różnych norm ISO,
więc i tak nikt nie wie, co się pod tym wszystkim kryje...
I po czwarte: skoro taki jest powód braku możliwości wyłączenia tego systemu na stałe,
to po co w ogóle dali możliwość wyłączenia tego po każdym odpaleniu auta?...Octafan
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctafanHej,
to dziwne w sumie, że tyle z tym zachodu,
bo jeszcze w zeszłym roku byłem w salonie,
rozmawiałem z człowiekiem o wersji 1.8 TSI
i zapytałem o możliwość wyłączenia tego systemu na stałe.
Powiedział, że serwis bez problemu może to wyłączyć w komputerze.
Zamieszczone przez Enriquez"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Himenekbo wtedy sam decydujesz się na "trucie środowiska " i "wyższe spalanie"
wracamy do punktu wyjścia, bo niby czemu w takim razie nie dali opcji wyłączenia tego na stałe?
Przecież wyłączając to samodzielnie - bez względu na to, czy jednorazowo, czy na stałe -
w każdej sytuacji sam decydujesz się na "trucie środowiska" i "wyższe spalanie" ;]
Zresztą, chyba szkoda czasu na ciągnięcie tego tematu,
bo my sobie pogadać możemy, a producent i tak ma nasze zdanie...
no, już każdy wie najlepiej, gdzie...Octafan
Komentarz
-
-
Nie wyłączają tego, ponieważ średnia emisja wszystkich wyprodukowanych samochodów ma być poniżej jakiegoś tam progu i płacą wtedy niższe podatki - nie chce mi się tu szukać dyrektyw i norm.
Zamieszczone przez JacekRSChętnie, ale mam trochu daleko do CibiePozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz